«Όταν ζεις καθημερινά μέσα σε αλεύρια, ζάχαρη και ζύμες ζαχαροπλαστικής όλων των ειδών δεν είναι δύσκολο να εμπνευστείς παράξενες δημιουργίες με παρόμοια υλικά», λέει ο Ιταλός καλλιτέχνης Daniel Del Nero για τις πρωτότυπες δημιουργίες του.
Παιδί ζαχαροπλαστών, ο Daniel μεγάλωσε ανάμεσα σε γλυκά, μέσα και έξω από το εργαστήριο του καταστήματος που διατηρούν οι γονείς του στη Νάπολη. Κάπως έτσι, απλά, ξεκίνησε η ενασχόλησή του με τα υλικά ζαχαροπλαστικής.
Μόνο που δεν περιορίστηκε στη δημιουργία κέικ, ψωμιών, κρουασάν και προφιτερόλ, αλλά πήγε ένα βήμα παραπέρα τη χρήση τους. Η πιο πρόσφατη έμπενυσή του αφορά σε… στοιχειωμένες μητροπόλεις κατασκευασμένες εξ ολοκλήρου από ζάχαρη, αλεύρι και χαρτί.
«Πήρα μαύρο χαρτί για να δημιουργήσω το εφέ της νύχτας και στη συνέχεια κατασκεύασα σπίτια με χαρτόνι τα οποία κάλυψα με αλεύρι. Τη ζάχαρη την επεξεργάστηκε όπως ακριβώς το… μαλλί της γριάς, με σκοπό να αποδώσω καλύτερα την εγκατάλειψη των κτιρίων, τα οποία μοιάζουν να έχουν καταληφθεί από γιγάντιους ιστούς αράχνης», επεξηγεί ο καλλιτέχνης.
Όσο για το συμβολικό χαρακτήρα των έργων του; «Η μελλοντική εγκατάλειψη ολόκληρων πόλεων αλλά και η αδυναμία των ανθρώπων να ζήσουν πια στις μεγαλουπόλεις», απαντά ο Daniel.
Πηγη
Παιδί ζαχαροπλαστών, ο Daniel μεγάλωσε ανάμεσα σε γλυκά, μέσα και έξω από το εργαστήριο του καταστήματος που διατηρούν οι γονείς του στη Νάπολη. Κάπως έτσι, απλά, ξεκίνησε η ενασχόλησή του με τα υλικά ζαχαροπλαστικής.
Μόνο που δεν περιορίστηκε στη δημιουργία κέικ, ψωμιών, κρουασάν και προφιτερόλ, αλλά πήγε ένα βήμα παραπέρα τη χρήση τους. Η πιο πρόσφατη έμπενυσή του αφορά σε… στοιχειωμένες μητροπόλεις κατασκευασμένες εξ ολοκλήρου από ζάχαρη, αλεύρι και χαρτί.
«Πήρα μαύρο χαρτί για να δημιουργήσω το εφέ της νύχτας και στη συνέχεια κατασκεύασα σπίτια με χαρτόνι τα οποία κάλυψα με αλεύρι. Τη ζάχαρη την επεξεργάστηκε όπως ακριβώς το… μαλλί της γριάς, με σκοπό να αποδώσω καλύτερα την εγκατάλειψη των κτιρίων, τα οποία μοιάζουν να έχουν καταληφθεί από γιγάντιους ιστούς αράχνης», επεξηγεί ο καλλιτέχνης.
Όσο για το συμβολικό χαρακτήρα των έργων του; «Η μελλοντική εγκατάλειψη ολόκληρων πόλεων αλλά και η αδυναμία των ανθρώπων να ζήσουν πια στις μεγαλουπόλεις», απαντά ο Daniel.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου