Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Καινούρια ιστοσελίδα!

Όπως θα έχετε διαπιστώσει, το blog έχει σταματήσει (ευχομαι προσωρινά!) την λειτουργία του  λογω φόρτου εργασίας. Εύχομαι να έχω παλι τον ελευθερο χρόνο που απαιτείται για να συνεχίσω καποια στιγμή.
Αλλά επείδη πρωτα υπάρχει το ζην κι έπειτα το ευ ζην, έβαλα σε μια προτεραιότητα τα επαγγελματικά. Γι' αυτό επειδή η κύρια ασχολία μου, σαν δημιουργός του blog ,  ειναι οι υπολογιστές, έχω δημιουργήσει μια νέα ιστοσελίδα για τον κόσμο της πληροφορικής. Αυτή ειναι η http://www.pcplusplus.gr .
Όσοι λοιπόν από εσάς ασχολούνται, τους αρέσει, (ή απλά με πάνε γιατι ειμαι και γαμώ τα παιδιά), ακολουθούν εκεί, καθώς και στην σελίδα στο facebook https://www.facebook.com/PCplusplus

2 σχόλια:

Καλημέρα,
Είμαστε, μια ομάδα ιδιωτών επενδυτών, με τη θεμιτή φιλοδοξία να επενδύσουμε σε όλους τους κερδοφόρους τομείς.
Χρειάζεσαι βοήθεια; Σου προσφέρω την ευκαιρία.
Επαφή: psoloukas@gmail.com

Θα μπορούσατε να συνεχίσετε τη δουλειά σας και εδώ μετά από τόσο καιρό. Καλή συνέχεια πάντως στη νέα σας προσπάθεια.
Το ιστολόγιο μου για την ανακαίνιση σπιτιών.

Δημοσίευση σχολίου