Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;

Όλοι οι γονείς ονειρευόμαστε να ασχοληθούν τα παιδιά μας με ένα επάγγελμα καλό και προσοδοφόρο στην ενήλικη ζωή τους και πολλές φορές αναρωτιόμαστε «τι θα γίνουν όταν μεγαλώσουν».

Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;

Στο ερώτημα αυτό έρχεται να απαντήσει ο Γάλλος φωτογράφος Malo, με αρκετές δόσεις χιούμορ, βέβαια. Παίρνοντας ως μοντέλο ένα αξιολάτρευτο μωρό και υποθέτοντας μια σειρά από 10 διαφορετικές καριέρες απαθανατίζει καρέκαρέ την επαγγελματική εξέλιξη του παιδιού.

Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;

Η συλλογή των φωτογραφιών φέρει τον ευφάνταστο τίτλο «One Day You Will Be My Child» (σ.σ. «Μια μέρα θα είσαι το παιδί μου») και προσπαθεί να «υποψιάσει» τους γονείς σχετικά με διάφορα επαγγέλματα, κλασικά ή μη, που μπορεί να επιλέξουν τα παιδιά στο μέλλον.

Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;

Έτσι έχουμε έναν σεφ με τα απαραίτητα «αξεσουάρ», έναν μοναχό, έναν γιατρό, ακόμη και έναν μποξέρ (με… μαυρισμένο μάτι!) αλλά και έναν σέρφερ με… τατουάζ στο μπράτσο, σημαντική λεπτομέρεια του… επαγγέλματος!

Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;

Τη συλλογή συμπληρώνει ο στρατιωτικός αλλά και μια επίδοξη μπαλαρίνα, ενώ το πιο ξεκαρδιστικό από όλα είναι οι απίθανες εκφράσεις που παίρνει κάθε φορά το μωρό αλλά και οι ευφάνταστες κινήσεις ή «τοποθετήσεις» των χεριών του…

Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;
Μωρό μου, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;

Πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου