Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2012

3 χρόνια Obelix's blog!!!

Να που πέρασαν 3 χρόνια από μια μέρα που αποφάσισα να φτιάξω το blog. Σα να ήταν χθες…


Το είχα ξεκινήσει τελείως διαφορετικά με άρθρα γραμμένα μόνο από εμένα αλλά λόγω έλλειψης χρόνου και επειδή μου άρεσε να μοιράζομαι και με τους υπόλοιπους ότι ενδιαφέρον έβρισκα στο διαδίκτυο, άλλαξε λίγο η μορφή του. Για μένα προς το καλύτερο, ελπίζω και για σας. Μέσα σε αυτή την περίοδο άλλαξε μορφή (άλλαξα την εμφάνιση του, τα widgets του και πολλά άλλα), πρόσθεσα διάφορες κατηγορίες θεμάτων κτλ.

Έχω να θυμάμαι πολλά και έχω να ακούσω φαντάζομαι από περισσότερα. Από βρισιές για διάφορους λόγους (από μαλακοπίτουρα μέχρι και μαλ@κ@ με αποκάλεσε κάποιος πρόσφατα!!!! Αφού είναι και γαμώ τα παιδιά εγώ…. :P ) μέχρι και φιλοφρονήσεις για το εκλαμβάνει ο τρίτος μέσα από το blog (αυτά δεν τα γραφώ!)
Δεν θέλω να κουράζω μιας και αυτό το άρθρο δεν έχει ούτε κάποια ενημέρωση, ούτε κάτι το πρακτικό. Το μόνο που θέλω να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ από όλους σας κι αυτό είναι ότι λιγότερο μπορώ να κάνω…


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου