Τετάρτη 1 Αυγούστου 2012

Έγινε ερημίτης... για να γλιτώσει από τα κινητά τηλέφωνα!

Κάποτε εργαζόταν ως ηχολήπτης και στον ελεύθερο χρόνο του του άρεσε να επισκευάζει τους υπολογιστές των φίλων του! Τώρα, ζει μακριά από όλους και από όλα σε ένα τροχόσπιτο στο δάσος Hampshire, κοντά στη νότιο Αγγλία, προκειμένου να αποφύγει...
ο,τιδήποτε σχετίζεται με την τεχνολογία! Ο λόγος για τον 36χρονο Phil Inkly, ο οποίος είναι αλλεργικός… στην τεχνολογία, αφού, όπως ο ίδιος υποστηρίζει, πάσχει από ηλεκτρομαγνητική υπερευαισθησία, μια σπάνια ασθένεια η οποία επηρεάζει αρνητικά τον ανθρώπινο οργανισμό.

Όπως ισχυρίζεται ο 36χρονος «ερημίτης», η ακτινοβολία των ασύρματων δικτύων, τα κινητά τηλέφωνα, οι υπολογιστές, οι τηλεοράσεις, ακόμη και οι μπαταρίες, του έκαναν κακό προκαλώντας του τρομερό πονοκέφαλο, συνάχι και καούρες με αποτέλεσμα να μην μπορεί ούτε να κοιμηθεί.

«Ζούσα σαν άρρωστος. Με το να ζω μόνος στο δάσος, έχασα τους φίλους μου, την κοπέλα μου, τη δουλειά μου, τη ζωή μου όλη… αλλά ξαναβρήκα την υγεία μου. Κατάφερα να ξανακοιμηθώ. Δεν ξέρω πόσο μπορώ να ζω έτσι, ξέρω, όμως, πως οποιαδήποτε επαφή με την τεχνολογία με αρρωσταίνει!», είπε ο ίδιος και συνέχισε: «Δεν μπορώ να δω τους φίλους γιατί έχουν όλοι κινητά τηλέφωνα, οπότε όποια επαφή μαζί τους θα μου δημιουργήσει πρόβλημα

Μάλιστα οι γιατροί ανησυχούν για την κατάσταση της υγείας του, αφού ο Phil δεν μπορεί να υποβληθεί ούτε σε εξετάσεις εξαιτίας της ασθένειάς του.

Πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου