Παρασκευή, 24 Αυγούστου 2012

Ράφια με «μάτια»

Κάθε χρόνο μεγάλες εταιρείες επενδύουν υπέρογκα ποσά σε μελέτες για την καταγραφή καταναλωτικών τάσεων, την ανάλυση του τρόπου σκέψης του καταναλωτικού κοινού και το «σκανάρισμα» της συμπεριφοράς του μέσα σε χώρους διάθεσης των προϊόντων τους.
Την έρευνα αγοράς τώρα έρχεται να αντικαταστήσει ένα έξυπνο σύστημα τρισδιάστατης προσομοίωσης μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή που ανέπτυξαν οι επιστήμονες και λειτουργεί με τη βοήθεια της παρακολούθησης της οπτικής «περιπλάνησης» του βλέμματος του καταναλωτή στα ράφια του σουπερμάρκετ και της μέτρησης των εγκεφαλικών κυμάτων του.
Δεν αποκλείεται λοιπόν με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών οι πολυεθνικές εταιρείες να είναι σε θέση να λαμβάνουν πλέον μια μορφή «θερμικών» χαρτών, όπου τα πιο δημοφιλή προϊόντα που θα «μαγνητίζουν» το βλέμμα των καταναλωτών ή θα ικανοποιούν τα κέντρα απόλαυσης του εγκεφάλου τους θα ξεχωρίζουν.

Πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου