Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Απρόσκλητοι «επισκέπτες» στο φακό!

Κάτι τέτοιο συνέβη στις εικόνες που θα δείτε στη συνέχεια, καθώς συμπαθή τετράποδα «μπήκαν» απρόσκλητα μέσα στη λήψη, κλέβοντας την παράσταση από τους πρωταγωνιστές των φωτωγραφιών. Έτσι ένας δύτης βρέθηκε ξαφνικά να φωτογραφίζεται μαζί με μία φώκια, ένα λάμα θέλησε να αποτελέσει κι αυτό κομμάτι του αρχαιολογικού χώρου που φωτογράφιζαν οι τουρίστες και πάει λέγοντας… Πάντως όλοι θα συμφωνήσετε πως οι «εισβολείς» κατάφεραν εν τέλει να δώσουν άλλη διάσταση στις κατά τα άλλα συνηθισμένες λήψεις, που έγιναν άμα τη εμφανίσει τους αντικείμενο πολλών συζητήσεων.

1. «Εγώ είμαι η… σταρ του βυθού»…
perierga.gr - Απρόσκλητοι "επισκέπτες" στο φακό!

2. «Αυτό είναι το καλύτερό μου χαμόγελο»!
Απρόσκλητοι "επισκέπτες" στο φακό!

3. «Ε! Είμαι κι εγώ εδώ…»
Απρόσκλητοι "επισκέπτες" στο φακό!

4. «Εμένα με ξέχασες;»!
Απρόσκλητοι "επισκέπτες" στο φακό!

5. «Τι λες; Είμαι καλός έτσι;»!
Απρόσκλητοι "επισκέπτες" στο φακό!

6. «Είμαι ο ομορφότερος εδώ μέσα…»!
Απρόσκλητοι "επισκέπτες" στο φακό!

7. «Σε ξάφνιασα, ε;»!
Απρόσκλητοι "επισκέπτες" στο φακό!

8. «Λατρεύω αυτή την πόζα»!
Απρόσκλητοι "επισκέπτες" στο φακό!

Πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου