Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2012

Βίντεο στο χαρτί!

Σε έναν κόσμο όπου ο διαφημιστικός βομβαρδισμός δεν σταματά ποτέ, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος. Για τον λόγο αυτόν, η αμερικανική εταιρεία Americhip ανέπτυξε έναν επαναστατικό τρόπο διαφήμισης στο χαρτί με… βίντεο!
Η τεχνολογικά προηγμένη «έντυπη» διαφήμιση δοκιμάστηκε, μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο καμπάνιας του αμερικανικού δικτύου τηλεόρασης CBS για την προώθηση τηλεοπτικών σειρών αλλά και του αναψυκτικού Pepsi. Στο γύρισμα της σελίδας, η οθόνη ζωντανεύει και ο αναγνώστης μπορεί να παρακολουθήσει το προωθητικό βίντεο. Οι υπεύθυνοι της εταιρείας υποστηρίζουν ότι χάρη στη νέα τεχνολογία μπορούν να μεταφέρουν στον Τύπο τη «μαγεία» του ψηφιακού κόσμου που συναντά κανείς π.χ. στο Διαδίκτυο.
Μέσα στην «ενισχυμένη» σελίδα που κουβαλά τη διαφήμιση νέας γενιάς κρύβεται πέραν της μικρής οθόνης μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία και ένα μικροσκοπικό ηχείο. Το κόστος της τεχνολογίας ανά έντυπο σκαρφαλώνει στα 15 ευρώ.
Η Procter & Gamble επέλεξε τον συγκεκριμένο τρόπο για την προώθηση αρώματος της Dolce & Gabbana μέσα από τη βρετανική έκδοση του περιοδικού «Marie Claire» για το τεύχος Οκτωβρίου. H διαφήμιση υπάρχει σε μερικές χιλιάδες αντίτυπα και εντοπίζεται στις σελίδες 34-35.

Πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου