Τρίτη, 18 Σεπτεμβρίου 2012

Κοινή γνώμη ή κοινοί απατεώνες;

Εμπιστεύεστε τη γνώμη του κοινού; Θεωρείτε καλό ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που συγκεντρώνει πολλά likes και followers ή έχει αρκετά θετικά reviews; Θα πρέπει να είστε λίγο πιο προσεκτικοί στο εξής. Σύμφωνα με έρευνα της Gartner, έως και 15% των fans, likes και reviews στα social media θα είναι ψεύτικα μέχρι το 2014.

Το φαινόμενο δεν είναι κάτι καινούριο, αλλά θα χειροτερέψει στο μέλλον, καθώς οι υπηρεσίες που υπόσχονται μεγαλύτερη κίνηση στα κοινωνικά δίκτυα επί πληρωμή τείνουν να γίνονται περισσότερες. Στην εξάπλωσή τους συνηγορεί και το γεγονός ότι είναι δύσκολο να εντοπιστεί αν έχουν όντως δημιουργηθεί από κάποιον αληθινό χρήστη ή όχι. Ακόμη, πολλές εταιρείες πληρώνουν τους χρήστες που δέχονται να διαφημίσουν κάποιο προϊόν μέσω του λογαριασμού τους στα social media, πράγμα που ευχαρίστως δέχονται πολλοί ως μια πηγή πρόσθετων εσόδων.

Όλα αυτά έχουν ως συνέπεια να χάνεται η διαφάνεια και η αξιοπιστία και σύμφωνα με την Gartner αυτό θα συνεχίσει να χειροτερεύει, καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα κοινωνικά δίκτυα στην καθημερινότητά τους. Για τις εταιρείες, αυτό που εμφανίζεται ως γνώμη του κόσμου είναι το πιο σημαντικό εργαλείο διαφήμισης.

Πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου