
Το φαινόμενο δεν είναι κάτι καινούριο, αλλά θα χειροτερέψει στο μέλλον, καθώς οι υπηρεσίες που υπόσχονται μεγαλύτερη κίνηση στα κοινωνικά δίκτυα επί πληρωμή τείνουν να γίνονται περισσότερες. Στην εξάπλωσή τους συνηγορεί και το γεγονός ότι είναι δύσκολο να εντοπιστεί αν έχουν όντως δημιουργηθεί από κάποιον αληθινό χρήστη ή όχι. Ακόμη, πολλές εταιρείες πληρώνουν τους χρήστες που δέχονται να διαφημίσουν κάποιο προϊόν μέσω του λογαριασμού τους στα social media, πράγμα που ευχαρίστως δέχονται πολλοί ως μια πηγή πρόσθετων εσόδων.
Όλα αυτά έχουν ως συνέπεια να χάνεται η διαφάνεια και η αξιοπιστία και σύμφωνα με την Gartner αυτό θα συνεχίσει να χειροτερεύει, καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα κοινωνικά δίκτυα στην καθημερινότητά τους. Για τις εταιρείες, αυτό που εμφανίζεται ως γνώμη του κόσμου είναι το πιο σημαντικό εργαλείο διαφήμισης.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου