Στη συνέχεια, σε όσους έπαιζαν το ρόλο των χρηματιστών, δόθηκε η πληροφορία ότι η μετοχή ήταν στημένο να χάσει το μισό της αξίας της. Από την άλλη, στους αγοραστές δόθηκε η αυτή πληροφορία μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.
Οι ερευνητές ζήτησαν από τους αγοραστές να αναφέρουν κατά πόσον οι μεσίτες ήταν παραπλανητικοί, τη στιγμή που τους πούλησαν τις μετοχές.
Η μελέτη ανέλυσε ποια μέθοδος ήταν αυτή που χρησιμοποιήθηκε περισσότερο για να ειπωθεί το ψέμα και έδειξε ότι οι αγοραστές που χρησιμοποίησαν τα γραπτά μηνύματα ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν παραπλάνηση. Αντίθετα, χαμηλότερα ποσοστά παραπλάνησης σημειώθηκαν όταν η επικοινωνία γινόταν μέσω βιντεοκλήσης.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου