Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Happy birthday... x2 !!!


Καλησπέρα παιδάκια!!
Πως περνάει έτσι ο καιρός..;;;;
Σήμερα το blog κλείνει 2 χρόνια λειτουργίας!!!



Τυχαίνει να είναι και την ίδια μέρα που ολοκλήρωσα την αλλαγή στην εμφάνιση του blog. Θα ήθελα, όποιος έχει την διάθεση να μου γράψει σε ένα σχόλιο πως το βλέπει ή και αν θέλει κιόλας να προτείνει και κάτι.
Πέρσι, τέτοια ημερομηνία, είχα κάνει ένα μίνι αφιέρωμα στο πρώτο χρόνο που είχε περάσει. Φέτος δεν έχω κάνει κάτι παρόμοιο. Το μόνο που θα ήθελα να εκφράσω είναι ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την παρέα που μου κάνετε μέσα από αυτά τα άρθρα που επιλέγω.
Δεν θέλω να πω τίποτα παραπάνω. Απλά κάποτε δεν πίστευα ότι μπορούσα να φτιάξω κάτι τέτοιο και μέσα από αυτό, να υπάρχει μια μεγάλη παρέα. Και το λεω γιατί  θέλω να πω και να σας προτρέψω αν σας αρέσει κάτι τέτοιο, να το ξεκινήσετε κι εσείς!! Είναι ωραία η επαφή που έρχεσαι με άτομα και πέρα από αυτό νιώθεις δημιουργικός.
Και επειδή εγώ όλο αυτό το βλέπω όντως σαν μια παρέα, όποιος θέλει, μου στέλνει email, μου ζητάει msn, με κάνει φίλο στο fb ή ότι άλλο θέλει.  Έχω στο μυαλό μου και μια συνάντηση ή μια εκδρομούλα αν ψήνεστε ;)

Και πάλι ευχαριστώ…

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου