Αφελείς και απρόσεκτοι, οι άνδρες πέφτουν πιο εύκολα θύματα των επιτήδειων του Διαδικτύου απ' ό,τι οι γυναίκες, οι οποίες, ωστόσο, λησμονούν τις συνήθεις επιφυλάξεις τους όταν πρόκειται για την αγορά ενός πολυπόθητου καταναλωτικού αντικειμένου. Σε αυτό το φαινομενικά κοινότοπο συμπέρασμα κατέληξε μια πρόσφατη διεθνής έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Synatec.
Σε ό,τι αφορά το θέμα της ασφάλειας και της αντιμετώπισης των παγίδων του Διαδικτύου, όμως, υπάρχουν απ' ό,τι φαίνεται κάποιες σημαντικές και ενίοτε απρόβλεπτες διαφοροποιήσεις ανάμεσα στα δύο φύλα. Οπως υποστηρίζει η σχετική έρευνα, οι άνδρες είναι κατά κανόνα πολύ πιο απρόσεκτοι, αδιάφοροι και ενίοτε αφελείς απέναντι στους πιθανούς κινδύνους, απ' ό,τι το «ασθενές» φύλο, το οποίο αποδεικνύεται πολύ πιο προσεκτικό, δύσπιστο και επιφυλακτικό (με κάποιες αξιοσημείωτες εξαιρέσεις).
Το συμπέρασμα αυτό επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι το 62% των ανδρών δεν δίνουν ποτέ στο Διαδίκτυο τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας, ενώ μεταξύ των γυναικών το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 65%. Επιπλέον, όπως διαπιστώθηκε, οι κυρίες είναι πολύ πιο πρόθυμες να αλλάξουν τις συνήθειές τους στις διαδικτυακές συναλλαγές απ' ό,τι οι άνδρες: το 54% των γυναικών άλλαξαν τη συμπεριφορά τους ύστερα από μια δυσάρεστη εμπειρία, ενώ μόνο στο 29% των ανδρών συνέβη κάτι ανάλογο.
Μολονότι όμως οι γυναίκες είναι συνήθως πολύ πιο επιφυλακτικές και προσεκτικές από τους άνδρες, όταν πρόκειται για σόπινγκ χάνουν το μυαλό τους: κάθε επιφύλαξη καταρρέει, κάθε δυσπιστία υποχωρεί μπροστά στην προοπτική απόκτησης ενός ιδιαίτερα επιθυμητού αντικειμένου. Σε αυτήν ειδικά την περίπτωση, οι γυναίκες, παρασυρόμενες κυριολεκτικά από μια ανεξέλεγκτη αγοραστική μανία, δίνουν με μεγάλη προθυμία τα πιστωτικά τους στοιχεία, μολονότι κατά κανόνα είναι πολύ δύσπιστες σε ό,τι αφορά προσωπικές φωτογραφίες, δεδομένα ή προσφορά εργασίας.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου