Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Οταν η διαφήμιση θα «διαβάζει» τους καταναλωτές

Στην ταινία «Minority Report» παραπέμπει μια φουτουριστική τεχνολογία που θα επιτρέπει σε ψηφιακές οθόνες να «διαβάζουν» τον τύπο των καταναλωτών που βρίσκονται απέναντί τους, προβάλλοντας τα κατάλληλα σποτ.

Η νέα τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Intel και λειτουργεί για την ώρα σε οθόνες NEC θα σημάνει ίσως την «επόμενη ημέρα» στον χώρο της στοχευμένης διαφήμισης, αλλά και στο μέλλον των βιτρινών των καταστημάτων.

Φανταστείτε δηλαδή ένα κατάστημα παπουτσιών, του οποίου ολόκληρη η βιτρίνα θα αποτελείται από μια γιγαντοοθόνη LCD ή OLED: κάθε φορά που κάποιος θα περνάει από μπροστά, το έξυπνο σύστημα θα σκανάρει την εμφάνιση, την ηλικία και το στυλ του προβάλλοντας προτεινόμενα μοντέλα. Κάτι παρόμοιο θα μπορούσε ενδεχομένως να συμβαίνει έξω από ένα εστιατόριο, με λαχταριστές γαστρονομικές προτάσεις να ξεπηδούν στην οθόνη δελεάζοντας τους περαστικούς να μπουν μέσα. Η εφαρμογή της «ζωντανής» τεχνολογίας έχει ήδη ξεκινήσει στην Ιαπωνία.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η συγκεκριμένη τεχνολογία μελλοντικά θα έχει πληθώρα εφαρμογών. Ανάμεσα σε αυτές θα μπορούσε να είναι ο ψηφιακός χαιρετισμός των εργαζομένων σε μεγάλες επιχειρήσεις, των τακτικών πελατών από ένα κατάστημα ή ακόμη και ο συνδυασμός του προηγούμενου με την αποστολή εκπτωτικών κουπονιών στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πελάτη ή στο κινητό του.

Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου