Υπερηχητικό αεροπλάνο-πύραυλο, που θα πετά στη στρατόσφαιρα, κάνοντας την πτήση Παρίσι - Τόκιο σε μόλις 2,5 ώρες και μάλιστα χωρίς να μολύνει την ατμόσφαιρα, σχεδιάζει η αεροπορική βιομηχανία EADS.
Το αεροπλάνο είναι εφοδιασμένο με κλασικούς κινητήρες, οι οποίοι λειτουργούν όμως με βιοκαύσιμα από φύκια, και με πυραυλοκινητήρες, οι οποίοι λειτουργούν με οξυγόνο και υδρογόνο.
Για να απογειωθεί χρησιμοποιεί τους κλασικούς κινητήρες και μόλις φτάσει σε ορισμένο ύψος, βάζει σε λειτουργία τους πυραυλοκινητήρες, οι οποίοι εκλύουν ατμό. Ο διευθυντής του τμήματος καινοτομιών της EADS, Ζαν Μποτί, δήλωσε ότι το αεροπλάνο ανεβαίνει στη συνέχεια σε ύψος 32 χιλιομέτρων, που είναι το ύψος πτήσης του.
Ετσι η πτήση γίνεται στη στρατόσφαιρα και όχι στην ατμόσφαιρα. Τα κλασικά αεροπλάνα πετούν σε ύψος 10 χιλιομέτρων.
Η ώρα της προσγείωσης...
Οταν έλθει η ώρα της προσγείωσης, ο κυβερνήτης σβήνει τους πυραυλοκινητήρες και, ανεμοπορώντας, μπαίνει στην ατμόσφαιρα, οπότε θέτει σε λειτουργία τους κλασικούς κινητήρες.
«Η λύση είναι στα όρια του Διαστήματος. Δεν είναι πύραυλος, ούτε αεροπλάνο, είναι ένα εμπορικό αεροσκάφος-πύραυλος», δήλωσε ο Μποτί. Το αεροπλάνο, που θα μεταφέρει 50-100 επιβάτες, είναι ακόμη στα σχέδια. Ως το 2020 η εταιρεία σχεδιάζει να κάνει την πρώτη επίδειξη και ώς το 2050 θα το έχει θέσει σε κανονική λειτουργία.
Μακέτα 4 μέτρων
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι επειδή οι τεχνολογίες που θα χρησιμοποιηθούν έχουν ήδη αναπτυχθεί για το διαστημικό τουρισμό, θα είναι λιγότερες οι τεχνικές δυσκολίες και τα προβλήματα που θα παρουσιαστούν, οπότε είναι πολλές οι πιθανότητες να έχει θετική κατάληξη το σχέδιο της EADS και το αεροπλάνο να πετάξει.
Η εταιρεία θα παρουσιάσει μακέτα 4 μέτρων του αεροσκάφους, το οποίο μοιάζει πολύ με το Κονκόρντ.
Πηγή
Το αεροπλάνο είναι εφοδιασμένο με κλασικούς κινητήρες, οι οποίοι λειτουργούν όμως με βιοκαύσιμα από φύκια, και με πυραυλοκινητήρες, οι οποίοι λειτουργούν με οξυγόνο και υδρογόνο.
Για να απογειωθεί χρησιμοποιεί τους κλασικούς κινητήρες και μόλις φτάσει σε ορισμένο ύψος, βάζει σε λειτουργία τους πυραυλοκινητήρες, οι οποίοι εκλύουν ατμό. Ο διευθυντής του τμήματος καινοτομιών της EADS, Ζαν Μποτί, δήλωσε ότι το αεροπλάνο ανεβαίνει στη συνέχεια σε ύψος 32 χιλιομέτρων, που είναι το ύψος πτήσης του.
Ετσι η πτήση γίνεται στη στρατόσφαιρα και όχι στην ατμόσφαιρα. Τα κλασικά αεροπλάνα πετούν σε ύψος 10 χιλιομέτρων.
Η ώρα της προσγείωσης...
Οταν έλθει η ώρα της προσγείωσης, ο κυβερνήτης σβήνει τους πυραυλοκινητήρες και, ανεμοπορώντας, μπαίνει στην ατμόσφαιρα, οπότε θέτει σε λειτουργία τους κλασικούς κινητήρες.
«Η λύση είναι στα όρια του Διαστήματος. Δεν είναι πύραυλος, ούτε αεροπλάνο, είναι ένα εμπορικό αεροσκάφος-πύραυλος», δήλωσε ο Μποτί. Το αεροπλάνο, που θα μεταφέρει 50-100 επιβάτες, είναι ακόμη στα σχέδια. Ως το 2020 η εταιρεία σχεδιάζει να κάνει την πρώτη επίδειξη και ώς το 2050 θα το έχει θέσει σε κανονική λειτουργία.
Μακέτα 4 μέτρων
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι επειδή οι τεχνολογίες που θα χρησιμοποιηθούν έχουν ήδη αναπτυχθεί για το διαστημικό τουρισμό, θα είναι λιγότερες οι τεχνικές δυσκολίες και τα προβλήματα που θα παρουσιαστούν, οπότε είναι πολλές οι πιθανότητες να έχει θετική κατάληξη το σχέδιο της EADS και το αεροπλάνο να πετάξει.
Η εταιρεία θα παρουσιάσει μακέτα 4 μέτρων του αεροσκάφους, το οποίο μοιάζει πολύ με το Κονκόρντ.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου