Εννέα αιτήματα που αφορούσαν σε 11 λογαριασμούς/χρήστες υπηρεσιών της Microsoft από την Ελλάδα περιλαμβάνονται ανάμεσα στα 70.665 αιτήματα που δέχτηκε η Microsoft για την αποκάλυψη στοιχείων των χρηστών από τις αρχές επιβολής του νόμου ανά τον κόσμο το 2012. Σε έξι από τα αιτήματα αυτά, η Microsoft ανταποκρίθηκε αποκαλύπτοντας στοιχεία για τους χρήστες των υπηρεσιών της, όχι όμως για το περιεχόμενο. Τα υπόλοιπα τρία αιτήματα δεν ικανοποιήθηκαν γιατί δεν βρέθηκαν σχετικά δεδομένα.
Η Microsoft δημοσιεύει πρώτη φορά την σχετική λίστα στον δικτυακό της τόπο υπό τον τίτλο Αναφορά διαφάνειας, μια πρακτική που ακολουθούν ήδη άλλες διαδικτυακές εταιρείες, όπως η Google και η Twitter.
Η Microsoft δέχεται περισσότερα αιτήματα από περισσότερες κυβερνήσεις σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις. H διαφορά εξηγείται, σύμφωνα με την ίδια, από την παρουσία της σε 100 χώρες -σε 46 από τις οποίες ανταποκρίνεται στα αιτήματα των κυβερνήσεων αφού εκεί μπορεί να ελέγξει την νομιμότητά τους.
Τα αιτήματα των Αρχών αφορούν δωρεάν υπηρεσίες όπως την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Hotmail/Outlook.com, την διαδικτυακή υπηρεσία φιλοξενίας και συγχρονισμού αρχείων SkyDrive, την ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω Messenger, καθώς και τις συνομιλίες μέσω Skype καθώς και την υπηρεσία Xbox Live. Εάν η εταιρεία λάβει ένταλμα τότε μπορεί να παραχωρήσει περιεχόμενο που δημιουργείται, διαμηνύεται, αποθηκεύεται ή απλά περνάει από τις υπηρεσίες της, όπως είναι το περιεχόμενο ενός e-mail, οι φωτογραφίες και τα έγγραφα στο Skydrive ή στο Office 365 και το Azure.
Πρόσβαση στο περιεχόμενο που τηρούσαν στις υπηρεσίες της Microsoft απέκτησαν οι Αρχές στην Ιρλανδία (6,9% των αιτημάτων αποκάλυψης, 5 λογαριασμοί), στην Νέα Ζηλανδία (1,6%, 1 λογαριασμός), στις ΗΠΑ (13,9%, 1.544 λογαριασμοί). Από τα 70+ χιλιάδες αιτήματα, 1.558 οδήγησαν στην αποκάλυψη του περιεχομένου των χρηστών, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων αφορούσε σε αιτήματα της κυβέρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών.
Πηγη
Η Microsoft δημοσιεύει πρώτη φορά την σχετική λίστα στον δικτυακό της τόπο υπό τον τίτλο Αναφορά διαφάνειας, μια πρακτική που ακολουθούν ήδη άλλες διαδικτυακές εταιρείες, όπως η Google και η Twitter.
Η Microsoft δέχεται περισσότερα αιτήματα από περισσότερες κυβερνήσεις σε σχέση με άλλες επιχειρήσεις. H διαφορά εξηγείται, σύμφωνα με την ίδια, από την παρουσία της σε 100 χώρες -σε 46 από τις οποίες ανταποκρίνεται στα αιτήματα των κυβερνήσεων αφού εκεί μπορεί να ελέγξει την νομιμότητά τους.
Τα αιτήματα των Αρχών αφορούν δωρεάν υπηρεσίες όπως την υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Hotmail/Outlook.com, την διαδικτυακή υπηρεσία φιλοξενίας και συγχρονισμού αρχείων SkyDrive, την ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω Messenger, καθώς και τις συνομιλίες μέσω Skype καθώς και την υπηρεσία Xbox Live. Εάν η εταιρεία λάβει ένταλμα τότε μπορεί να παραχωρήσει περιεχόμενο που δημιουργείται, διαμηνύεται, αποθηκεύεται ή απλά περνάει από τις υπηρεσίες της, όπως είναι το περιεχόμενο ενός e-mail, οι φωτογραφίες και τα έγγραφα στο Skydrive ή στο Office 365 και το Azure.
Πρόσβαση στο περιεχόμενο που τηρούσαν στις υπηρεσίες της Microsoft απέκτησαν οι Αρχές στην Ιρλανδία (6,9% των αιτημάτων αποκάλυψης, 5 λογαριασμοί), στην Νέα Ζηλανδία (1,6%, 1 λογαριασμός), στις ΗΠΑ (13,9%, 1.544 λογαριασμοί). Από τα 70+ χιλιάδες αιτήματα, 1.558 οδήγησαν στην αποκάλυψη του περιεχομένου των χρηστών, η συντριπτική πλειονότητα των οποίων αφορούσε σε αιτήματα της κυβέρνησης των Ηνωμένων Πολιτειών.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου