Πιο πολύ προσέχουν τη συμπεριφορά τους οι άνθρωποι όταν τους κοιτάνε ακόμα και αν είναι μια αφίσα, δείχνει έρευνα Βρετανών επιστημόνων.
Οι μελετητές τοποθέτησαν δύο αφίσες, η μια με λουλούδια και η άλλη με έναν άνθρωπο που τους κοίταζε μέσα σε μια καφετέρια. Η ομάδα επιστημόνων από το Newcastle πρόσεξε τη συμπεριφορά τους και μέτρησε πόσο επηρεάζει τη συμπεριφορά η κάθε μια αφίσα.
Οι μελετητές διαπίστωσαν πως η αφίσα με τα μάτια έκανε δύο φορές τους συμμετέχοντες να καθαρίσουν σε σύγκριση με τη λουλουδάτη αφίσα.
«Αυτά τα ευρήματα ενισχύουν το συμπέρασμα από την προηγούμενη έρευνα που κάναμε ότι οι αφίσες με μάτια κάνουν τους ανθρώπους να δουλεύουν περισσότερο ομαδικά. Πιστεύουμε πως οι εικόνες με τα μάτια κάνουν τα άτομα να αισθάνονται ότι παρακολουθούνται.
Μας απασχολεί άλλωστε τι λένε οι άλλοι για εμάς και συμπεριφερόμαστε καλύτερα όταν μας παρακολουθούν. Η επίδραση ήταν εντονότερη όταν η καφετερία δεν είχε φασαρία», είπε ο κ. Bateson που διεξήγαγε την έρευνα.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου