Τον πίνακα «The Charter Oak», που δημιούργησε το 1857 ο Charles De Wolf Brownell και αναπαριστούσε μια μεγάλη βελανιδιά, αναπαράγει στον τοίχο της πόλης Hartford στις ΗΠΑ ο καλλιτέχνης Adam Niklewicz, προσδίδοντάς του συμβολικό χαρακτήρα. Τι σημαίνει αυτό;
Η βελανιδιά που ζωγράφισε ο Charles De Wolf Brownell ξεριζώθηκε κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας το 1856. «Θέλησα να φτιάξω αυτή τη βελανιδιά στον τοίχο αλλά να μην είναι ορατή στον κόσμο,παρά μόνο όταν βρέχει», λέει ο καλλιτέχνης και επεξηγει στη συνέχεια την τεχνική που χρησιμοποίησε:
«Δημιουργήσαμε ένα στένσιλ με καουτσούκ στο σχήμα του δέντρου και το τοποθετήσαμε στον τοίχο. Όταν βρέχει το κομμάτι αυτό μουσκεύει και εμφανίζεται η βελανιδιά, που είναι ορατή στο κοινό για μερικές ώρες».
Επιπλέον, ο καλλιτέχνης τοποθέτησε ψεκαστήρες νερού, οι οποίοι βρέχουν για 20 λεπτά κάθε μέρα την τοιχογραφία, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες, έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να φαίνεται το έργο για περισσότερο χρόνο.
«Η τέχνη οφείλει να εκφράζεται και δημόσια, αγκαλιάζοντας το περιβάλλον και εμπλουτίζοντας με τον τρόπο της την αστική πραγαμτικότητα. Οι μουντοί τοίχοι της πόλης προσεγγίζουν τη φύση αλλά και την ιστορία», συμπληρώνει ο Adam Niklewicz.
Πηγη
Η βελανιδιά που ζωγράφισε ο Charles De Wolf Brownell ξεριζώθηκε κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας το 1856. «Θέλησα να φτιάξω αυτή τη βελανιδιά στον τοίχο αλλά να μην είναι ορατή στον κόσμο,παρά μόνο όταν βρέχει», λέει ο καλλιτέχνης και επεξηγει στη συνέχεια την τεχνική που χρησιμοποίησε:
«Δημιουργήσαμε ένα στένσιλ με καουτσούκ στο σχήμα του δέντρου και το τοποθετήσαμε στον τοίχο. Όταν βρέχει το κομμάτι αυτό μουσκεύει και εμφανίζεται η βελανιδιά, που είναι ορατή στο κοινό για μερικές ώρες».
Επιπλέον, ο καλλιτέχνης τοποθέτησε ψεκαστήρες νερού, οι οποίοι βρέχουν για 20 λεπτά κάθε μέρα την τοιχογραφία, κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες, έτσι ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να φαίνεται το έργο για περισσότερο χρόνο.
«Η τέχνη οφείλει να εκφράζεται και δημόσια, αγκαλιάζοντας το περιβάλλον και εμπλουτίζοντας με τον τρόπο της την αστική πραγαμτικότητα. Οι μουντοί τοίχοι της πόλης προσεγγίζουν τη φύση αλλά και την ιστορία», συμπληρώνει ο Adam Niklewicz.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου