Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

9χρονη... "Κροκοδειλάκιας"

Στην ηλικία των 9 ετών, τα περισσότερα κοριτσάκια παίζουν με τις κούκλες τους ή τους αρέσει να φοράνε τα παπούτσια της μαμάς τους ή να καλούν τις φίλες τους για φανταστικό τσάι.. Δε συμβαίνει το ίδιο όμως με μία 9χρονη από την Αυστραλία, που περνάει όλον τον ελεύθερο χρόνο της, παίζοντας -ή μάλλον παλεύοντας- με ένα “χαριτωμένο”.. αλιγάτορα, μήκους 2,5 μέτρων σχεδόν!

 “Παλεύω με αλιγάτορες από τότε που ήμουν έξι. Μου έμαθαν ο μπαμπάς και η μαμά μου, πώς να ανεβαίνω στην πλάτη τους. Ο μπαμπάς μου παλεύει μαζί τους από τότε που τον δάγκωσε ένας όταν ήταν 5 ετών”, δήλωσε η μικρή Samantha Young.
“Στην αρχή φοβόμουν λίγο, αλλά ο μπαμπάς μου ήταν πάντα εκεί και πάντα ξέρει τι να κάνει”, είπε.
“Το μυστικό είναι να καταφέρεις να ισορροπήσεις στην πλάτη τους, ώστε να έχεις τον έλεγχο του στόματος και του λαιμού τους”, πρόσθεσε η 9χρονη, που μαθαίνει στους επισκέπτες του πάρκου Gators Reptile στο Κολοράντο των Ηνωμένων Πολιτειών -τη διεύθυνση του οποίου έχει ο μπαμπάς της- πώς να “αντιμετωπίζουν το θηρευτή τους”.
“Από τη στιγμή που θα έχεις τον έλεγχό του, μπορείς να τραβήξεις το κεφάλι του προς τα πίσω και κάπως έτσι, τον έχεις ήδη δαμάσει”.
Η 9χρονη “Κροκοδειλάκιας” είπε ακόμη πως έπρεπε να μάθει να παλεύει με τους αλιγάτορες, μιας και υπάρχουν πάρα πολλοί στο περιβάλλον της, ενώ παραδέχεται πόσο καλά νιώθει όταν επισκέπτονται το πάρκο φίλοι της ή και ξένοι, ενήλικες, που έκπληκτοι παρακολουθούν το “show” της.

Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου