Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

15χρονη έχει ύψος 60 εκατοστά και ζυγίζει μόλις 6,3 κιλά!

Ο σκελετός της είναι πραγματικά μικροσκοπικός. Τα όνειρα της Τζιότι Αμτζι, όμως, είναι εξίσου μεγάλα με των φίλων της. Στα 15 της χρόνια η νεαρή Ινδή έχει ύψος 60 εκατοστά και ζυγίζει μόλις 6,3 κιλά, γεγονός που την καθιστά αυτομάτως διάσημη, αφού θεωρείται η πιο μικροσκοπική έφηβος στον κόσμο. Οι γιατροί πιστεύουν ότι η Τζιότι πάσχει από υποφυσιογενή νανισμό, ωστόσο δεν έχουν καταφέρει μέχρι σήμερα να το επιβεβαιώσουν.

Η συγκεκριμένη μορφή νανισμού προκαλείται όταν το σώμα δεν καταφέρνει να παράγει αρκετή αυξητική ορμόνη, γι' αυτό και οι ειδικοί την έχουν ενημερώσει ότι θα παραμείνει σε αυτό το μέγεθος σε όλη της τη ζωή.

«Συνειδητοποίησα ότι ήμουν διαφορετική από τα υπόλοιπα παιδιά σε ηλικία τριών ετών. Σκεφτόμουν ότι από τη στιγμή που όλα τα άλλα μεγαλώνουν το ίδιο θα έπρεπε να συμβαίνει και μ’ εμένα» λέει η Τζιότι, η οποία παρακολουθεί κανονικά τα μαθήματά της στο σχολείο. Οι υπεύθυνοι έχουν κατασκευάσει ειδικά για εκείνη ένα μικροσκοπικό γραφείο, ωστόσο συγκριτικά με τις υπόλοιπες συμμαθήτριές της εκείνη μοιάζει με κούκλα.

«Είμαι περήφανη που είμαι το πιο μικροσκοπικό κορίτσι. Μ' αρέσει που τραβάω την προσοχή των άλλων. Δεν φοβάμαι και δεν μετανιώνω γι' αυτό που είμαι» λέει, επισημαίνοντας ότι δεν διαφέρει σε τίποτα από τους υπόλοιπους ανθρώπους. «Τρώω όπως κι εσείς, ονειρεύομαι όπως κι εσείς. Και δεν νιώθω διαφορετική» υποστηρίζει. Παρά το μέγεθός της προσπαθεί να ζει όσο το δυνατόν πιο φυσιολογικά στην πόλη Ναγκπούρ της Ινδίας, όπου κατοικεί.

«Εχω μια τεράστια συλλογή από φορέματα. Λατρεύω το shopping και όλοι στην οικογένειά μου αγοράζουν πράγματα για μένα. Μου αρέσει να βάφομαι και να ντύνομαι όπως τα ωραία μοντέλα» λέει.

Την ίδια στιγμή, στο γειτονικό Νεπάλ ένας άλλος έφηβος νάνος περιμένει να ενηλικιωθεί για να μμπει στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες ως ο πιο μικροσκοπικός άντρας στον κόσμο. Ο 17χρονος Καγκέντρα Θάπα Μαγκάρ έχει ύψος μόλις 60 εκατοστά, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί με άνεση να σπάσει το προηγούμενο ρεκόρ, που κατέχει ένας Κινέζος με ύψος 73 εκατοστά. Η οικογένεια του Μαγκάρ προσπάθησε ήδη να βάλει το όνομά του στο Γκίνες, όμως δεν υπήρχε αντίστοιχη κατηγορία για παιδιά, επομένως πρέπει πρώτα να κλείσει τα 18.

Πηγή

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου