Περισσότερο από τους άντρες ασχολούνται οι γυναίκες με το Facebook σύμφωνα με διάφορες έρευνες που έχουν δει κατά καιρούς το φως της δημοσιότητας.
Οι γυναίκες ενημερώνουν κατά μέσο όρο το προφίλ τους στο site 11 φορές την εβδομάδα και έχουν περισσότερες πιθανότητες να κάνουν like ή follow σε μια εταιρεία ή ένα προϊόν.
Οι γυναίκες είναι γενικά πιο ενεργές στο διαδίκτυο και έχουν περισσότερες πιθανότητες να ξεκινήσουν ένα νέο blog.
Το ίντερνετ ξεκίνησε ως μια "αντρική δουλειά" όμως τα στοιχεία δείχνουν ότι όλο και περισσότερο γίνεται "θηλυκή" χάρη στα εργαλεία που χρησιμοποιούν όλο και περισσότερες γυναίκες.
Σύμφωνα με την Nielsen οι γυναίκες είναι 18% περισσότερο πιθανό να κάνουν like ή follow σε μια εταιρεία ή μια μάρκα στο Facebook και στα άλλα κοινωνικά δίκτυα ενώ οι άντρες είναι 21% λιγότερο πιθανό.
Οι γυναίκες είναι 12% πιθανό να αγοράσουν online ένα προϊόν που είδαν στην τηλεόραση ενώ οι άντρες 14% λιγότερο πιθανό.
Τέλος οι γυναίκες έχουν 8% περισσότερες πιθανότητες να ξεκινήσουν ένα blog σε σχέση με τους άντρες που έχουν 9% λιγότερες πιθανότητες.
Σύμφωνα με άλλη έρευνα, της comScore, οι γυναίκες περνούν περισσότερο χρόνο online από τους άντρες.
To στοιχείο αυτό επιβεβαιώνεται κι από την έρευνα της VOIP Rebtel που αναφέρει ότι το 68% των γυναικών χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για κοινωνικές επαφές σε αντίθεση με το 54% των αντρών.
Μια ακόμα έρευνα, αυτή τη φορά της Pew International βρήκε ότι οι γυναίκες κατά μέσο όρο ενημερώνουν το λογαριασμό τους στο Facebook 11 φορές την εβδομάδα και οι άντρες μόλις 6.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου