Μαθηματική φόρμουλα θα προβλέπει αν ένα τραγούδι θα γίνει επιτυχία
Τα μαθηματικά μπαίνουν στην υπηρεσία της ανεύρεσης τραγουδιών που θα αγαπήσει το κοινό
Ομάδα
ειδικών προσπαθεί να αναπτύξει ένα επιστημονικό εργαλείο το οποίο θα
βοηθά τους ανθρώπους της μουσικής βιομηχανίας στην αναζήτηση τραγουδιών
που θα έχουν μεγάλη απήχηση στο κοινό και θα σκαρφαλώνουν γρήγορα στις
πρώτες θέσεις των πωλήσεων.
Η βάση δεδομένων
Ενας από τους γίγαντες της μουσικής βιομηχανίας, η ΕΜΙ, πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη και πιο λεπτομερή μέχρι σήμερα έρευνα γύρω από τις μουσικές προτιμήσεις του κοινού. Οι ερευνητές ζήτησαν από ένα εκατομμύριο άτομα από 25 χώρες τη γνώμη τους για διαφόρους καλλιτέχνες της εταιρείας ενώ επίσης τους έβαζαν να ακούνε τραγούδια και τους ζητούσαν στη συνέχεια να τα αξιολογήσουν.
Δημιουργήθηκε έτσι μια τεράστια βάση δεδομένων η οποία ονομάστηκε One Million Interview Dataset. Η EMI στη συνέχεια στρατολόγησε 125 ειδικούς από το μη κερδοσκοπικό οργανισμό Data Science London οι οποίοι θα προσπαθήσουν να αναπτύξουν μια μαθηματική φόρμουλα, έναν αλγόριθμο, ο οποίος θα δείχνει στα στελέχη της εταιρείας αν ένα τραγούδι θα αρέσει στο κοινό.
«Η πώληση της μουσικής σχετίζεται με την πειθώ αλλά και το μάρκετινγκ. Θέλουμε λοιπόν να μάθουμε τι είναι αυτό που κάνει έναν ακροατή να αγαπήσει ένα τραγούδι. Φυσικά το επιστημονικό εργαλείο θα αποτελέσει έναν χρήσιμο σύμμαχό μας αλλά δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα και το προαίσθημα που μπορεί να έχει ένας παραγωγός ή ένα στέλεχος μιας εταιρείας για έναν νέο καλλιτέχνη ή για ένα τραγούδι» αναφέρει ο Ντέιβιντ Μπόιλ, στέλεχος του εμπορικού τμήματος της EMI και επικεφαλής της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας.
Πηγή
Ενας από τους γίγαντες της μουσικής βιομηχανίας, η ΕΜΙ, πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη και πιο λεπτομερή μέχρι σήμερα έρευνα γύρω από τις μουσικές προτιμήσεις του κοινού. Οι ερευνητές ζήτησαν από ένα εκατομμύριο άτομα από 25 χώρες τη γνώμη τους για διαφόρους καλλιτέχνες της εταιρείας ενώ επίσης τους έβαζαν να ακούνε τραγούδια και τους ζητούσαν στη συνέχεια να τα αξιολογήσουν.
Δημιουργήθηκε έτσι μια τεράστια βάση δεδομένων η οποία ονομάστηκε One Million Interview Dataset. Η EMI στη συνέχεια στρατολόγησε 125 ειδικούς από το μη κερδοσκοπικό οργανισμό Data Science London οι οποίοι θα προσπαθήσουν να αναπτύξουν μια μαθηματική φόρμουλα, έναν αλγόριθμο, ο οποίος θα δείχνει στα στελέχη της εταιρείας αν ένα τραγούδι θα αρέσει στο κοινό.
«Η πώληση της μουσικής σχετίζεται με την πειθώ αλλά και το μάρκετινγκ. Θέλουμε λοιπόν να μάθουμε τι είναι αυτό που κάνει έναν ακροατή να αγαπήσει ένα τραγούδι. Φυσικά το επιστημονικό εργαλείο θα αποτελέσει έναν χρήσιμο σύμμαχό μας αλλά δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα και το προαίσθημα που μπορεί να έχει ένας παραγωγός ή ένα στέλεχος μιας εταιρείας για έναν νέο καλλιτέχνη ή για ένα τραγούδι» αναφέρει ο Ντέιβιντ Μπόιλ, στέλεχος του εμπορικού τμήματος της EMI και επικεφαλής της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου