«Στην Ιαπωνία το αλάτι συνδέεται με το θάνατο και είναι συχνά ένας τρόπος για να ξορκίσεις το κακό», λέει ο Ιάπωνας καλλιτέχνης Motoi Yamamoto σε μια προσπάθεια να εξηγήσει για ποιο λόγο χρησιμοποιεί το αλάτι για να δημιουργήσει τεράστιες εγκαταστάσεις τέχνης, και πιο συγκεκριμένα υπερμεγέθεις λαβυρίνθους.
Ο Yamamoto γεννήθηκε το 1966 και η ενασχόλησή του με το… αλάτι ξεκίνησε μόλις το 1994, όταν η μικρότερη αδελφή του πέθανε σε πολύ νεαρή ηλικία από καρκίνο. «Ξεκίνησα τα γλυπτά ως έναν τρόπο για να ξεχάσω και σαν μια ωδή στο θάνατό της. Κλείνω μέσα τους όλες τις μνήμες από τη ζωή μου μαζί της», συμπληρώνει.
Χρησιμοποιώντας αρκετά κιλά αλάτι (σε ορισμένα έργα πάνω από 2.200) και με πολλές… δόσεις υπομονής κατασκευάζει εκπληκτικούς λαβυρίνθους που συχνά πιάνουν αρκετά τετραγωνικά, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που περνά μερόνυχτα ολόκληρα πάνω σε ένα έργο.
Από την αρχή της ενασχόλησής του με το εν λόγω υλικό, ο καλλιτέχνης έχει εκθέσει τα έργα του σε διάφορες γκαλερί και μουσεία τόσο στην Ιαπωνία όσο και σε άλλα μέρη του κόσμου, επισημαίνοντας πάντα στους τίτλους του την ξεχωριστή αίσθηση επανασύνδεσης που έχει με την αδελφή του…
Πηγη
Ο Yamamoto γεννήθηκε το 1966 και η ενασχόλησή του με το… αλάτι ξεκίνησε μόλις το 1994, όταν η μικρότερη αδελφή του πέθανε σε πολύ νεαρή ηλικία από καρκίνο. «Ξεκίνησα τα γλυπτά ως έναν τρόπο για να ξεχάσω και σαν μια ωδή στο θάνατό της. Κλείνω μέσα τους όλες τις μνήμες από τη ζωή μου μαζί της», συμπληρώνει.
Χρησιμοποιώντας αρκετά κιλά αλάτι (σε ορισμένα έργα πάνω από 2.200) και με πολλές… δόσεις υπομονής κατασκευάζει εκπληκτικούς λαβυρίνθους που συχνά πιάνουν αρκετά τετραγωνικά, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που περνά μερόνυχτα ολόκληρα πάνω σε ένα έργο.
Από την αρχή της ενασχόλησής του με το εν λόγω υλικό, ο καλλιτέχνης έχει εκθέσει τα έργα του σε διάφορες γκαλερί και μουσεία τόσο στην Ιαπωνία όσο και σε άλλα μέρη του κόσμου, επισημαίνοντας πάντα στους τίτλους του την ξεχωριστή αίσθηση επανασύνδεσης που έχει με την αδελφή του…
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου