Μπορεί οι παρακάτω εικόνες να μοιάζουν με φωτογραφίες, ωστόσο στη πραγματικότητα αποτελούν τη χειρόγραφη συλλογή του υπερρεαλιστή καλλιτέχνη, Paul Cadden, ο οποίος χρησιμοποίησε μόνο μολύβι για τα έργα του!
Ο 47χρονος Σκωτσέζος είναι σε θέση να αναδημιουργεί πραγματικές φωτογραφίες με εκπληκτική λεπτομέρεια, χρησιμοποιώντας μονάχα ένα μολύβι. Από τις ρυτίδες του προσώπου μέχρι και το σύννεφο καπνού από ένα τσιγάρο, ο ταλαντούχος Cadden μπορεί να αναπαράγει οποιοδήποτε φυσικό αντικείμενο με απίστευτη λεπτομέρεια.
Ο υπερρεαλισμός γεννήθηκε από την ιδέα του φωτορεαλισμού, την αναπαράσταση δηλαδή φυσικών πορτρέτων, χρησιμοποιώντας όμως μη-φωτογραφικά μέσα.
Ο Cadden φιλοτεχνεί επτά περίπου έργα το χρόνο, με διάρκεια παραγωγής μεταξύ τριών και έξι εβδομάδων για κάθε κομμάτι. Ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί χαρτί μεγέθους μεταξύ Α1 και Α0 για τα έργα του, τα οποία πουλά σε γκαλερί, στη τιμή των 5.000 λιρών το κομμάτι.
«Όταν κοιτάζεις τα έργα του, νομίζεις πως πρόκειται για φωτογραφίες. Ωστόσο, εάν τις εξετάσεις λεπτομερώς στη γκαλερί, συνειδητοποιείς ότι πρόκειται στη πραγματικότητα για σχέδια. Η λεπτομέρεια είναι απίστευτη», δήλωσε ο εκπρόσωπος της γκαλερί στο Λονδίνο.
Ο Cadden, ο οποίος προέρχεται από τη Γλασκώβη, ήταν πέρυσι υποψήφιος για το βραβείο του «Καλλιτέχνη της Χρονιάς», για το σχέδιο του «Βαμμένο Πλαίσιο».
«Από την ηλικία των έξι ετών ήθελα να γίνω καλλιτέχνης. Μέσω του υπερρεαλισμού, ο καλλιτέχνης είναι σε θέση να δημιουργήσει ένα συναισθηματικό, κοινωνικό και πολιτιστικό αντίκτυπο και διαφέρει από τον φωτορεαλισμό, ο οποίος είναι αρκετά πιο τεχνικός», δηλώνει ο καλλιτέχνης.
«Προσπαθώ να μελετήσω την εσωτερική πτυχή της εικόνας αντί να επικεντρώνομαι αποκλειστικά στην εξωτερική όψη της. Μπορεί ακόμα και να ερωτευτώ μια εικόνα, όσο «χίπικο» κι αν ακούγεται», συνεχίζει.
«Εκείνο που με διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους υπερρεαλιστές καλλιτέχνες είναι το γεγονός ότι εγώ χρησιμοποιώ μολύβι, ενώ οι υπόλοιποι συνήθως χρησιμοποιούν πινέλο»
Πηγή
Ο 47χρονος Σκωτσέζος είναι σε θέση να αναδημιουργεί πραγματικές φωτογραφίες με εκπληκτική λεπτομέρεια, χρησιμοποιώντας μονάχα ένα μολύβι. Από τις ρυτίδες του προσώπου μέχρι και το σύννεφο καπνού από ένα τσιγάρο, ο ταλαντούχος Cadden μπορεί να αναπαράγει οποιοδήποτε φυσικό αντικείμενο με απίστευτη λεπτομέρεια.
Ο υπερρεαλισμός γεννήθηκε από την ιδέα του φωτορεαλισμού, την αναπαράσταση δηλαδή φυσικών πορτρέτων, χρησιμοποιώντας όμως μη-φωτογραφικά μέσα.
Ο Cadden φιλοτεχνεί επτά περίπου έργα το χρόνο, με διάρκεια παραγωγής μεταξύ τριών και έξι εβδομάδων για κάθε κομμάτι. Ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί χαρτί μεγέθους μεταξύ Α1 και Α0 για τα έργα του, τα οποία πουλά σε γκαλερί, στη τιμή των 5.000 λιρών το κομμάτι.
«Όταν κοιτάζεις τα έργα του, νομίζεις πως πρόκειται για φωτογραφίες. Ωστόσο, εάν τις εξετάσεις λεπτομερώς στη γκαλερί, συνειδητοποιείς ότι πρόκειται στη πραγματικότητα για σχέδια. Η λεπτομέρεια είναι απίστευτη», δήλωσε ο εκπρόσωπος της γκαλερί στο Λονδίνο.
Ο Cadden, ο οποίος προέρχεται από τη Γλασκώβη, ήταν πέρυσι υποψήφιος για το βραβείο του «Καλλιτέχνη της Χρονιάς», για το σχέδιο του «Βαμμένο Πλαίσιο».
«Από την ηλικία των έξι ετών ήθελα να γίνω καλλιτέχνης. Μέσω του υπερρεαλισμού, ο καλλιτέχνης είναι σε θέση να δημιουργήσει ένα συναισθηματικό, κοινωνικό και πολιτιστικό αντίκτυπο και διαφέρει από τον φωτορεαλισμό, ο οποίος είναι αρκετά πιο τεχνικός», δηλώνει ο καλλιτέχνης.
«Προσπαθώ να μελετήσω την εσωτερική πτυχή της εικόνας αντί να επικεντρώνομαι αποκλειστικά στην εξωτερική όψη της. Μπορεί ακόμα και να ερωτευτώ μια εικόνα, όσο «χίπικο» κι αν ακούγεται», συνεχίζει.
«Εκείνο που με διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους υπερρεαλιστές καλλιτέχνες είναι το γεγονός ότι εγώ χρησιμοποιώ μολύβι, ενώ οι υπόλοιποι συνήθως χρησιμοποιούν πινέλο»
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου