«Ήμασταν μπροστά από την εποχή μας»
Η Bigelow Airspace, η εταιρεία που έγινε διάσημη όταν παρουσίασε τα σχέδιά της για φουσκωτά ξενοδοχεία σε τροχιά, απέλυσε τους 40 από τους 90 υπαλλήλους της αναγνωρίζοντας ότι η φιλοδοξία της δεν μπορεί να υλοποιηθεί υπό τις παρούσες συνθήκες.
Σε email του προς το δικτυακό τόπο Space.com, στέλεχος της εταιρείας εξήγησε ότι ο σχεδιασμός της NASA για το διάδοχο των διαστημικών λεωφορείων έχει καθυστερήσει.
«Ελπίζαμε ότι μέχρι το 2014 ή το 2015 η Αμερική θα μπορούσε και πάλι να εκτοξεύει μόνη της τους αστροναύτες της» ανέφερε ο Μάικ Γκολντ, διευθυντής της Bigelow στην Ουάσινγκτον.
«Δεν μπορούμε να εκτοξεύσουμε το BA330 χωρίς μέσο για τη μεταφορά πληρωμάτων από και προς το σταθμό» εξήγησε.
Το BA330 είναι ο φουσκωτός διαστημικός σταθμός που αναπτύσσει η Bigelow, χωρητικότητας έξι ατόμων. Προορίζεται να χρησιμοποιηθεί τόσο για αποστολές της NASA όσο και για ταξίδια αναψυχής σε χαμηλή γήινη τροχιά.
Η Bigelow, την οποία ίδρυσε ο μεγιστάνας των ξενοδοχειακών μονάδων Ρόμπερτ Μπίγκελοου, είχε συνάψει συμφωνία που προέβλεπε ότι το BA330 θα εξυπηρετείται από τη διαστημική κάψουλα CST-100 που αναπτύσσει η Boeing για λογαριασμό της NASA.
Φαίνεται όμως ότι το CST-100 δεν θα είναι έτοιμο εγκαίρως για τους επίδοξους διαστημικούς τουρίστες: «Δυστυχώς, δεν υπάρχουν προοπτικές για μεταφορά πληρωμάτων παρά μόνο αρκετά χρόνια μετά τη δημιουργία του BA330» παραδέχτηκε ο Γκολντ.
«Αν μη τι άλλο, η Bigelow πάσχει από την ίδια της την πρώιμη επιτυχία, αφού βρίσκεται χρόνια μπροστά από την υπόλοιπη βιομηχανία» υποστήριξε,
Η εταιρεία είχε πάντως εκτοξεύσει δύο δοκιμαστικές, μη επανδρωμένες μονάδες διαβίωσης χρησιμοποιώντας ρωσικούς πυραύλους.
Πηγή
H Bigelow οραματιζόταν διαστημικούς σταθμούς αποτελούμενους από φουσκωτές υπομονάδες
Σε email του προς το δικτυακό τόπο Space.com, στέλεχος της εταιρείας εξήγησε ότι ο σχεδιασμός της NASA για το διάδοχο των διαστημικών λεωφορείων έχει καθυστερήσει.
«Ελπίζαμε ότι μέχρι το 2014 ή το 2015 η Αμερική θα μπορούσε και πάλι να εκτοξεύει μόνη της τους αστροναύτες της» ανέφερε ο Μάικ Γκολντ, διευθυντής της Bigelow στην Ουάσινγκτον.
«Δεν μπορούμε να εκτοξεύσουμε το BA330 χωρίς μέσο για τη μεταφορά πληρωμάτων από και προς το σταθμό» εξήγησε.
Το BA330 είναι ο φουσκωτός διαστημικός σταθμός που αναπτύσσει η Bigelow, χωρητικότητας έξι ατόμων. Προορίζεται να χρησιμοποιηθεί τόσο για αποστολές της NASA όσο και για ταξίδια αναψυχής σε χαμηλή γήινη τροχιά.
Η Bigelow, την οποία ίδρυσε ο μεγιστάνας των ξενοδοχειακών μονάδων Ρόμπερτ Μπίγκελοου, είχε συνάψει συμφωνία που προέβλεπε ότι το BA330 θα εξυπηρετείται από τη διαστημική κάψουλα CST-100 που αναπτύσσει η Boeing για λογαριασμό της NASA.
Φαίνεται όμως ότι το CST-100 δεν θα είναι έτοιμο εγκαίρως για τους επίδοξους διαστημικούς τουρίστες: «Δυστυχώς, δεν υπάρχουν προοπτικές για μεταφορά πληρωμάτων παρά μόνο αρκετά χρόνια μετά τη δημιουργία του BA330» παραδέχτηκε ο Γκολντ.
«Αν μη τι άλλο, η Bigelow πάσχει από την ίδια της την πρώιμη επιτυχία, αφού βρίσκεται χρόνια μπροστά από την υπόλοιπη βιομηχανία» υποστήριξε,
Η εταιρεία είχε πάντως εκτοξεύσει δύο δοκιμαστικές, μη επανδρωμένες μονάδες διαβίωσης χρησιμοποιώντας ρωσικούς πυραύλους.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου