Οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να χρεώνουν περισσότερο, πρότεινε ένας νορβηγός οικονομολόγος, με το επιχείρημα ότι θα πρέπει να "πληρώνουμε όσο ζυγίζουμε" καθώς έτσι θα βελτιώσουμε την υγεία μας, ενώ θα προκύψουν οικονομικά και περιβαλλοντικά οφέλη.
Ο Μπαράτ Μπάτα, βοηθός καθηγητή στο Sogn og Fjordane University College, δήλωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα κι άλλων τομέων μεταφορών και να χρεώνουν με τον χώρο που καταλαμβάνει ο επιβάτης και με το βάρος του.
"Στον βαθμό που οι επιβάτες χάνουν βάρος κι επομένως μειώνουν τα ναύλα τους, το ποσό που θα εξασφαλιστεί θα είναι προς όφελος του επιβάτη", έγραψε αυτή την εβδομάδα ο Μπάτα στην Επιθεώρηση Διαχείρισης Τιμών και Εισοδημάτων.
"Καθώς ένα αεροσκάφος συγκεκριμένου τύπου μπορεί να μεταφέρει περισσότερους αδύνατους επιβάτες, αυτό θα επιβραβεύει τις αεροπορικές εταιρείες" και θα μειώνει τη χρήση των περιβαλλοντικά επιβαρυντικών καυσίμων.
Ο Μπάτα παρουσίασε τρία μοντέλα για την πρότασή του χρέωσης από τις αεροπορικές εταιρείες με βάση το "πλήρωσε όσο ζυγίζεις".
Το πρώτο βασίζεται στη χρέωση του επιβάτη με βάση το πόσο ζυγίζει ο ίδιος και η αποσκευή του. Το δεύτερο βασίζεται σε μία standard χρέωση με επιπλέον χρέωση για τους υπέρβαρους επιβάτες, που σημαίνει ότι ο κάθε επιβάτης θα καταβάλλει άλλα χρήματα για το εισιτήριό του.
Ο ίδιος ο Μπάτα, πάντως, προτιμάει το τρίτο μοντέλο, σύμφωνα με το οποίο κάθε επιβάτης θα πληρώνει τα ίδια χρήματα για το εισιτήριό του αρκεί να είναι μεσαίου βάρους. Έκπτωση ή επιπλέον χρέωση θα γίνεται αν ο επιβάτης ζυγίζει λιγότερο ή περισσότερο.
Πηγη
Ο Μπαράτ Μπάτα, βοηθός καθηγητή στο Sogn og Fjordane University College, δήλωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα κι άλλων τομέων μεταφορών και να χρεώνουν με τον χώρο που καταλαμβάνει ο επιβάτης και με το βάρος του.
"Στον βαθμό που οι επιβάτες χάνουν βάρος κι επομένως μειώνουν τα ναύλα τους, το ποσό που θα εξασφαλιστεί θα είναι προς όφελος του επιβάτη", έγραψε αυτή την εβδομάδα ο Μπάτα στην Επιθεώρηση Διαχείρισης Τιμών και Εισοδημάτων.
"Καθώς ένα αεροσκάφος συγκεκριμένου τύπου μπορεί να μεταφέρει περισσότερους αδύνατους επιβάτες, αυτό θα επιβραβεύει τις αεροπορικές εταιρείες" και θα μειώνει τη χρήση των περιβαλλοντικά επιβαρυντικών καυσίμων.
Ο Μπάτα παρουσίασε τρία μοντέλα για την πρότασή του χρέωσης από τις αεροπορικές εταιρείες με βάση το "πλήρωσε όσο ζυγίζεις".
Το πρώτο βασίζεται στη χρέωση του επιβάτη με βάση το πόσο ζυγίζει ο ίδιος και η αποσκευή του. Το δεύτερο βασίζεται σε μία standard χρέωση με επιπλέον χρέωση για τους υπέρβαρους επιβάτες, που σημαίνει ότι ο κάθε επιβάτης θα καταβάλλει άλλα χρήματα για το εισιτήριό του.
Ο ίδιος ο Μπάτα, πάντως, προτιμάει το τρίτο μοντέλο, σύμφωνα με το οποίο κάθε επιβάτης θα πληρώνει τα ίδια χρήματα για το εισιτήριό του αρκεί να είναι μεσαίου βάρους. Έκπτωση ή επιπλέον χρέωση θα γίνεται αν ο επιβάτης ζυγίζει λιγότερο ή περισσότερο.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου