Τι κι αν περνούν από δίπλα τους ινδιάνοι, αυτοί εξακολουθούν να διαβάζουν!
Μία έξυπνη διαφήμιση για την προώθηση και ενδυνάμωση των αξιών της έντυπης ενημέρωσης με τον τίτλο «6 πράγματα που μπορεί να χάσετε ενώ διαβάζετε την εφημερίδα σας» δημιούργησε το βελγικό γραφείο Duval Guillaume.
Στο συγκεκριμένο σποτ το διαφημιστικό γραφείο προσέφερε σε τρία κορυφαία στελέχη του μάρκετινγκ – Yves De Voeght της Coca-Cola, Sigrid Van Den Houte της Telenet και Walter Torks της BNP Paribas – ένα σοφέρ για μία ημέρα ώστε να μπορούν ανενόχλητοι να διαβάσουν την εφημερίδα τους στα πίσω καθίσματα μιας Μερσέντες.
Έπειτα υποβλήθηκαν σε θέατρο δρόμου, που περιελάμβανε αρκούδες, ινδιάνους, αστροναύτες και ένα φλεγόμενο περαστικό. Το μήνυμα του διαφημιστικού είναι ότι οι εφημερίδες διατηρούν ακόμα μια μοναδική ικανότητα να αιχμαλωτίζουν την προσοχή των αναγνωστών τους.
Πηγη
Μία έξυπνη διαφήμιση για την προώθηση και ενδυνάμωση των αξιών της έντυπης ενημέρωσης με τον τίτλο «6 πράγματα που μπορεί να χάσετε ενώ διαβάζετε την εφημερίδα σας» δημιούργησε το βελγικό γραφείο Duval Guillaume.
Στο συγκεκριμένο σποτ το διαφημιστικό γραφείο προσέφερε σε τρία κορυφαία στελέχη του μάρκετινγκ – Yves De Voeght της Coca-Cola, Sigrid Van Den Houte της Telenet και Walter Torks της BNP Paribas – ένα σοφέρ για μία ημέρα ώστε να μπορούν ανενόχλητοι να διαβάσουν την εφημερίδα τους στα πίσω καθίσματα μιας Μερσέντες.
Έπειτα υποβλήθηκαν σε θέατρο δρόμου, που περιελάμβανε αρκούδες, ινδιάνους, αστροναύτες και ένα φλεγόμενο περαστικό. Το μήνυμα του διαφημιστικού είναι ότι οι εφημερίδες διατηρούν ακόμα μια μοναδική ικανότητα να αιχμαλωτίζουν την προσοχή των αναγνωστών τους.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου