Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Έχει κοιμηθεί με 5000 άντρες!

Η 25χρονη Nikki Lee ισχυρίζεται ότι έχει έρθει σε σεξουαλική επαφή με 5000 άντρες μέσα σε εννιά χρόνια!

Η όμορφη, ξανθιά νεαρή, έχει πει πώς έχει κάνει περιστασιακό σεξ σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης, σοκάκια, σε πάρκα, κινηματογράφους και ντισκοτέκ και έχασε την παρθενίας της στα 16.

«Έχω μόνο δύο κανόνες: όχι άνδρες που ανήκουν σε κάποιον άλλον και μόνο ασφαλές σεξ. Μερικοί από τους φίλους μου νομίζουν ότι χρειάζεται να λάβω βοήθεια αλλά αν είμαι σεξομανής, το απολαμβάνω και δεν θέλω να θεραπευτώ. Η συμπεριφορά μου δεν βλάπτει κανέναν. Επισκέπτομαι την τοπική κλινική σεξουαλικής υγείας κάθε δύο εβδομάδες για να βεβαιωθώ ότι ο τρόπος ζωής μου δεν με βλάπτει.», δηλώνει η ίδια.

Ο Δρ Pam Spurr είπε: «Είναι τεχνικά δυνατό, αλλά συναισθηματικά πολύ επικίνδυνο. Η αποσύνδεση από όλα τα συναισθήματά μας και τον ύπνο με ξένους θα μπορούσε να μας αφήσει ψυχολογικά κατεστραμμένους. Δεν μπορώ να δω που η διασκέδαση τελειώνει ή αρχίζει.»

Πηγή

2 σχόλια:

!!! 1,52 άντρες την ημέρα; Τι κάνει; Ψάχνει όλη τη μέρα για...

Μάλλον αλλά όπως την βλέπω δεν πρέπει να ψάχνει και πολλή ώρα...

Δημοσίευση σχολίου