Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που ο καπνός των πλοίων βγαίνει από την τσιμινιέρα και όχι μέσα στο νερό. Καταρχάς, η πίεση αυξάνει γρήγορα μέσα στο νερό (περίπου 10% της ατμοσφαιρικής πίεσης για κάθε μέτρο κάτω από την επιφάνεια του νερού).
Σε αυτή την περίπτωση οι εξατμίσεις θα συμπιέζονταν μέσα στο νερό, μειώνοντας την απόδοση της μηχανής. Επιπλέον, ο καπνός περιέχει θείο, βαριά μέταλλα και σωματίδια. Έτσι, μέσα στο νερό θα έμεναν ίχνη συγκεντρωμένων ενώσεων.
Στον αέρα οι ενώσεις αυτές διαλύονται ταχύτερα. Στα επιβατηγά πλοία ο σημαντικότερος ρόλος της τσιμινιέρας είναι να διοχετεύει τα αέρια καπνού όσο ψηλότερα γίνεται, για να μην πέφτουν στο κατάστρωμα. Ο υπολογισμός των αναταράξεων του πλοίου προσδιορίζει και το ύψος της.
Πηγή
Σε αυτή την περίπτωση οι εξατμίσεις θα συμπιέζονταν μέσα στο νερό, μειώνοντας την απόδοση της μηχανής. Επιπλέον, ο καπνός περιέχει θείο, βαριά μέταλλα και σωματίδια. Έτσι, μέσα στο νερό θα έμεναν ίχνη συγκεντρωμένων ενώσεων.
Στον αέρα οι ενώσεις αυτές διαλύονται ταχύτερα. Στα επιβατηγά πλοία ο σημαντικότερος ρόλος της τσιμινιέρας είναι να διοχετεύει τα αέρια καπνού όσο ψηλότερα γίνεται, για να μην πέφτουν στο κατάστρωμα. Ο υπολογισμός των αναταράξεων του πλοίου προσδιορίζει και το ύψος της.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου