Ο Copfer Zachary, πρώην μικροβιολόγος που έγινε εικαστικός καλλιτέχνης, χρησιμοποιεί βακτήρια όπως το E.coli για να δημιουργήσει εντυπωσιακά έργα τέχνης πάνω σε μικροβιολογικά τρυβλία Petri (ρηχά, γυάλινα, κυλινδρικά πλακάκια, που χρησιμοποιούνται από τους βιολόγους για την καλλιέργεια μικροοργανισμών)!
Ο εκκεντρικός επιστήμονας ονομάζει αυτή την παράξενη τεχνική «βακτηριογραφία» (σ.σ.»bacteriography») και έχει μέχρι στιγμής δημιουργήσει πορτρέτα του Αϊνστάιν, του Δαρβίνου και του Πάμπλο Πικάσο.
Η τεχνική αυτή διαφέρει από ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα, δεδομένου ότι αντί για τη χρήση μελάνης ο Copfer χρησιμοποιεί ζωντανά βακτήρια, τα οποία αναπτύσσονται προκειμένου να σχηματίσουν τις λεπτομέρειες στα έργα τέχνης.
Ο Copfer ξεκινά την εργασία του μετατρέποντας τα βακτήρια E.coli σε μια φθορίζουσα πρωτεΐνη που απλώνεται μέσα σε ένα τρυβλίο. Ένα αρνητικό της φωτογραφίας που θέλει να αναπαράγει τοποθετείται στην κορυφή της πλάκας και εκτίθεται σε ακτινοβολία, προκαλώντας τα βακτηρίδια να αναπτυχθούν σε «στρατηγικά» σημεία.
Μόλις η φωτογραφία αναπαραχθεί, το έργο τέχνης καλύπτεται με ακρυλικό και ρητίνη για να σταματήσει η περαιτέρω ανάπτυξη των βακτηρίων. «Είναι μια τεχνική που συνδέει την επιστήμη με την τέχνη…
…Πιστεύω ότι ο διαχωρισμός τους είναι μια λανθασμένη αντίληψη που συμμερίζονται όσοι δεν είναι εξοικειωμένοι με τις επιστημονικές θεωρίες. Για μένα ο κόσμος της επιστήμης είναι ό,τι πιο ποιητικό έχω γνωρίσει μέχρι σήμερα», λέει ο Zachary Copfer για την τέχνη του.
Πηγη
Ο εκκεντρικός επιστήμονας ονομάζει αυτή την παράξενη τεχνική «βακτηριογραφία» (σ.σ.»bacteriography») και έχει μέχρι στιγμής δημιουργήσει πορτρέτα του Αϊνστάιν, του Δαρβίνου και του Πάμπλο Πικάσο.
Η τεχνική αυτή διαφέρει από ό,τι έχουμε δει μέχρι σήμερα, δεδομένου ότι αντί για τη χρήση μελάνης ο Copfer χρησιμοποιεί ζωντανά βακτήρια, τα οποία αναπτύσσονται προκειμένου να σχηματίσουν τις λεπτομέρειες στα έργα τέχνης.
Ο Copfer ξεκινά την εργασία του μετατρέποντας τα βακτήρια E.coli σε μια φθορίζουσα πρωτεΐνη που απλώνεται μέσα σε ένα τρυβλίο. Ένα αρνητικό της φωτογραφίας που θέλει να αναπαράγει τοποθετείται στην κορυφή της πλάκας και εκτίθεται σε ακτινοβολία, προκαλώντας τα βακτηρίδια να αναπτυχθούν σε «στρατηγικά» σημεία.
Μόλις η φωτογραφία αναπαραχθεί, το έργο τέχνης καλύπτεται με ακρυλικό και ρητίνη για να σταματήσει η περαιτέρω ανάπτυξη των βακτηρίων. «Είναι μια τεχνική που συνδέει την επιστήμη με την τέχνη…
…Πιστεύω ότι ο διαχωρισμός τους είναι μια λανθασμένη αντίληψη που συμμερίζονται όσοι δεν είναι εξοικειωμένοι με τις επιστημονικές θεωρίες. Για μένα ο κόσμος της επιστήμης είναι ό,τι πιο ποιητικό έχω γνωρίσει μέχρι σήμερα», λέει ο Zachary Copfer για την τέχνη του.
Πηγη
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου